vrijdag 14 december 2007

Blog is verhuisd !!!

Sinds vandaag 14 dec '07 is mijn fotoblog verhuisd naar http://www.fotogeniekbelgie.wordpress.com/
Deze blog blijft voorlopig wel bestaan want het is best mogelijk dat ik ooit naar dit adres terug keer.
Waarom een verhuis:
Wel, aanvankelijk was het de bedoeling om via een blog de bezoekers van mijn website ‘fotogeniek Belgie’ op een andere manier te laten kennismaken met mijn fotografie. Inmiddels heb ik echter het bloggen ook ervaren als een bijzondere leuke manier om andere stijlen en interesses in de fotografie te ontdekken en waarderen. Vermits het reactieformulier van Blogger niet erg gebruiksvriendelijk is heb ik besloten om Wordpress uit te proberen.
Alvast bedankt voor de vele leuke reactie's de voorbije maand hier op Blogger.
Groetjes,
Koen